در این مقاله قصد داریم به معرفی تین کلاینت ها و کاربرد آنها بپردازیم پس با ما همراه باشید تا شما را به دنیای آنها ببریم.

تین کلاینت (Thin client) چیست؟

تین کلاینت ها (Thin client) در حقیقت کامپیوتر های کوچکی اند که به دلیل سیستم های سخت افزار های کمتر نسبت به کامپیوتر ها برای سازمان ها و شرکت ها بسیار مناسب هستند و مدیران موفقی که قصد بهینه سازی فرایند های سازمانی و همچنین کاهش هزینه های ثابت مانند مصرف برق را دارند Thin client بهترین گزینه برای انها است.

همونطور که در بالا گفته شد تین کلاینت ها به دلیل نداشتن هارد دیسک و فن خنک کننده مصرف برق بسیار کمی تقریبا ۳۰ وات را دارند که علاوه بر این تین کلاینت ها دست کارفرما و مدیران را بسیار باز می گذارد تا هر شخصی با توجه به نیازهایی که از یک Thin client دارد بتواند بهترین استفاده را از انها ببرد به عنوان مثال Thin client ها هم می توانند سیستم عامل هایی نظیر: مایکروسافت، یونیکس و یا لینوکس داشته باشند. از طرفی شاید شما بخواهید این تین کلاینت را از یک سرور اصلی کنترل نمایید در این صورت تین کلاینت های بدون سیستم عامل می تواند برای شما و سازمانتان مناسب باشد.

تین کلاینت

امنیت در تین کلاینت ها:

همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران شرکت های موفق احتمال هک شدن و یا از دست دادن اطلاعاتشان است اما خبر خوب اینجاست که تین کلاینت ها میتوانند اطلاعات را روی هاست و سرور های اصلی سازمان ذخیره کنند به همین دلیل نیازی به انتی ویروس ندارند علاوه بر این از انجایی که تین کلاینت ها اطلاعات را روی هاست و سرور سازمان ذخیره می کنند به همین دلیل نگران از دست دادن اطلاعات در صورت بروز خرابی Thin client نباشید.

مهمترین ویژگی ها:

در بالا به تفسیر ویژگی ها را توضیح داده ایم اما از آنجایی که درک می کنیم مدیران موفق ممکن است زمان کمی برای تصمیم گیری و خرید تین کلاینت (Thin client) های leforit داشته باشند از این رو مهمترین ویژگی های آنها را به صورت سر تیتروار بیان می کنیم.

۱. ابعاد و حجم کوچک

۲. مصرف انرژی پایین و کاهش هزینه های ثابت شرکت مانند مصرف برق

۳. استهلاک پایین به دلیل حذف برخی قطعات سخت افزاری و کاهش هزینه های تعمیر و نگه داری

۴. امنیت بالا در عین کارایی ساده

۵. امکانات مناسب و کافی برای هر شرکت و سازمان

در پایان شما را دعوت می کنیم لیستی از محصولات برند leforit را در زیر مشاهده نمایید.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.